    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: System operacyjny OEM
    Date: Mon, 13 Feb 2006 00:23:34 +0100

    Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Witam

    > Skąd te rewelacje? Ze strony MS? Nie mam Internetu. Interesuje mnie
    > wyłącznie treść licencji. Nie wymienia ona dowodu zakupu.

    za:
    http://www.microsoft.com/poland/licencje/pytania/def
    ault.mspx
    (odpowiedź na czwarte pytanie):

    Elementami świadczącymi o legalności oprogramowania są:
    1.Umowa licencyjna
    2.Certyfikat autentyczności
    3.Legalny nośnik
    4.Podręcznik użytkownika

    Dodatkowym dokumentem mogącym świadczyć o legalności oprogramowania jest
    faktura zakupu.

    Zalecane minimum to 2 -- 3 z wymienionych wyżej atrybutów legalności.
    Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn użytkownik nie posiada minimum
    dokumentacji wymienionej powyżej, wówczas każdy przypadek analizowany
    jest indywidualnie, przez organy do tego uprawnione na podstawie
    towarzyszących mu okoliczności.

    Dodatkowe informacje na temat legalności oprogramowania można znaleźć na
    stronie http://www.microsoft.com/poland/piratnie/.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."