  • Data: 2004-06-27 17:00:27
    Temat: Re: Symbole narodowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 27. czerwca 2004 12:19 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane ag:

    > Tak więc odpowiedziałem w kontekście prawnym na błędne stwierdzenie że
    > "satanizm jest zakazany" gdyż skoro padło ono na tej grupie, w domyśle
    > jest że jest zakazany >prawnie<;

    OK. Ale daruj sobie na przyszłość komentarze o sektach.

    > uczucia religijne - bardzo subiektywna sprawa - moje uczucia religijne są
    > przykładowo obrażane wystawianiem na widok publiczny zmaltretowanego
    > męskiego ciała okrytego jedynie przepaską biodrową; obrażane sa próbami
    > tuszowania pedofilskich zachowań co poniektórych kapłanów sekty
    > katolickiej przez kapłanów stojących wyżej w hierarchii tej sekty oraz
    > funkcjonariuszy

    Prosiłem, a jednak nie potrafisz nie bluzgać. Miłego życia.

    > a co do komentarza Falkenstein-a - jesteś może wyznawcą LPR (to jakiś
    > nowy kościół)? czy może Romuś to jakiś kapłan? w którym miejscu Falkentein
    > obraził Twoje uczucia religijne ?

    > Może pieknie, może nie pieknie ale alternatywna historia to na
    > pl.rec.fantastyka....> --

    A więc spadaj sobie tam z chamskimi komentarzami na tematy religijne. Może
    tam takie lubią.

    Żegnam ozięble z nadzieją na to, że już cię nigdy nie zobaczę.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)