  • Data: 2004-06-26 20:29:03
    Temat: Re: Symbole narodowe
    Od: Falkenstein <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Jun 2004 22:26:33 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Witajcie,
    >
    > Tata przywiózł mi z ZSRR czapeczkę ekstra. Ale ma naszyty sierp i młot z
    > przodu na tle czerwonej gwiazdy. Czy mogę w tej czapeczce chodzić? Mama
    > panikuje, że mnie aresztują.
    >
    > Jak to jest? Czy za określone symbole można siedzieć?

    Propagowanie faszyzmu i komunizmu jest zakazane.
    Problem w tym ze niezbyt dokładnie wiadomo co to jest propagowanie.

    Czy jeżeli włożę mundur SS i będe chodził po ulicy to to znaczy, że
    propaguję faszyzm? Czy jak puszczam sobie przy grillu niemieckie marsze
    wojskowe to ja propaguję faszyzm? Moim zdaniem nie, ale co wy sądzicie?

    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej
    Używam M2 - rzekomo innowacyjnego lecz najwidocznie zalanego w trupa
    klienta poczty z jakiegoś niewytłumaczalnego powodu wbudowanego w skądinad
    całkiem przyzwoitą Operę: http://www.opera.com/