eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSygnały z nieoznakowanego raziowozu › Re: Sygnały z nieoznakowanego raziowozu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sygnały z nieoznakowanego raziowozu
    Date: Mon, 29 Jun 2015 20:42:02 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 13
    Message-ID: <mms3i3$5ln$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <9...@g...com>
    <mmjlju$s5h$1@usenet.news.interia.pl>
    <558ee150$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
    <mmo5rt$48h$1@usenet.news.interia.pl>
    <558ff665$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <559128dc$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-5-172-247-204.free.aero2.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1435603333 5815 5.172.247.204 (29 Jun 2015 18:42:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Jun 2015 18:42:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:749125
    [ ukryj nagłówki ]


    >>Jak spowoduje kolizję (wpuszczając dwa pojazdy na czołówkę), to nie
    >>on poniesie konsekwencje, tylko kierujący.

    Jak widzisz, że człowiek kieruje ruhem, to jest to wystaczający powud by tak
    zmniejszyć prędkość, by żaden wypadek nie był możliwy.


    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
    nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1