    From: "bella" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Swrwis nie chce oddać samochodu ?!?!?!?!?!?!
    Date: Thu, 1 Jul 2004 20:59:22 +0200

    Użytkownik "fast" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cc1kqg$3rf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > strzezony z którego miał zostac odebrany w sobotę i zawiziony do warszawy.
    > teraz najciekawsze, w poniedziałek gość z serwisu zadzwonił że znajomy
    musi
    > zapłacic za holowanie samochodu do warszawy, kwota opiewa na 2400 zł
    !!!!!!
    > plus 500 zł według dokumentu ktory podpisał. Dzis wspolnie udalismy sie do
    > Carserwisu aby wyjasnic o co im chodzi. Pan z obsługi poinformował nas ze
    do
    > poki nie zostana wplacone pieniadze to on nie wyda mu samochodu.
    Stwierdzil
> [...]
    miejscu,
    > zapoznali ze sprawą i stwierdzili za sprawa dotyczaca platnosic za co
    > kolwiek podlega kodeksowi cywilnemu i w tym wypadku Carserwis chcac te
    > pieniadze musi wytoczyc sprawe firmie w ktorej pracuje kolega, natomiast
    > auto powinni wydac poniewaz nie mają prawa go zatrzymywac pod groźba
    > oskarzenia o przestepstwo tj o zabór mienia. No i tu sie okazało że
    > Carserwis ma gdzies prawo, i nadal twierdzi ze samochodu ktory nie nalezy
    do
    > nich nie wyda. Panowie Policjanci zaprosili znajomego na komisariat w celu

    policja, gdyż faktycznie jest to zabór mienia i powinieneś złozyć
    doniesienie o popełnieniu przestępstwa

    >Czy Carservis może tak postapic ?

    nie moze

    >Czy maja prawo żadac
    > od kolegi zaplaty ze przewiezienia auta do nich ? I co wogole z tym dalej
    > zrobic ?

    nie płacić im za to a jak wystąpią w procesie cywilnym o zwrot - będa
    musieli napocić się żeby udowodnić że to ty masz płacić. bo mam nadzieję, że
    faktycznie niczego takiego w umowie nie było, którą podpisałeś.

    > A może macie jakies znajome czasopismo które by było zainteresowane
    > opublikowaniem informacji o praktykach tej firmy ? Na dobra sprawe to
    ludzie
    > tam pracujacy ( puntk obsługi) mieli wiele radosci i zabawy w rozmowie z
    > nami oraz Policją.

    proponuję zgłosić sprawę do TVN (np. "Uwaga") :)))), oni lubia takie rzeczy

    pozdr.
    b.