    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Date: Sat, 21 May 2005 22:51:35 +0200

    Re to: Robert Tomasik [Sat, 21 May 2005 20:38:55 +0200]:

    > Rzecz w tym, ze oni chyba nie mają centralnej kartoteki
    > osób nietrawiących ich poglądów.

    Nie wiem czy maja centralna. Wiem, ze maja lokalne, obejmujace
    "teren" danego zboru. Nawet wiec, jesli nie istnieje nawet taki
    obejmujacy miasto, to skoro wiem ile tych zborow tu jest, a
    uprzejmie wyprosic nalezalo wiecej razy niz ich jest, to na moje
    oko znaczy ze maja to wypraszanie w nosie.

    Posrednio juz tutaj zreszta Grandalf to potwierdzil mowiac, ze
    starczy powiedziec "nie" i sie odczepia. No wiec skoro SJ glosza
    w roznych miejscach, oraz wymieniaja sie miedzy soba w tych swoich
    parach, to skad ci, ktorzy beda latac po mojej okolicy za 4 m-ce
    maja wiedziec ze ja nie chce? ;)

    > Poz a tym, to poza Świadkami Jehowy jest jeszcze
    > trochę innych "organizacji" szerzących naukę o wierze
    > drogą chodzenia po domach i nauczania.

    Zgadza sie, aczkolwiek jak dotad do domu pukali mi tylko SJ.
    Fakt, ze na miescie mozna cala game spotkac, w drzwiach mi sie
    jednak jak na razie tylko oni zdarzali.

    Kira