  • From: "Marek" <e...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Świadek w sprawie karnej
    Date: Fri, 28 Mar 2003 19:14:47 +0100

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b61sgf$63r$1@news.supermedia.pl...
    > Moim skromnym zdaniem ten pan to zdrowy na ciele i z całą pewnością nie
    > odległość nie jest przeszkodą zbyt trudną do usunięcia a zatem nie
    przychylą
    > się do takiego wniosku tym bardziej, że refundują koszty dojazdu do sądu.
    > Dlatego pozwoliłem sobie pominąć tą instytucję.
    >
    > Stan_Z

    Moim skromnym zdaniem pociąg z Olsztyna do Wrocławia wyjeżdża o 20.00 na
    miejscu jest o 5.00 rano, rozprawa jest o 11.00. Raptem kilka godzin na
    dworcu, czyli nic wielkiego, przynajmniej Pańskim zdaniem.
    Dalej :
    pociąg powrotny jest o godzinie 14.00 ( zakładam że zdążę choć wątpię ) na
    miejscu jestem o godzinie 21.00. Więc reasumując, podróż przy optymistycznym
    wariancie zajmie mi 25 godzin, w co wątpię że się uda, trzy godziny na
    rozprawę gdzie będzie kilkadziesiąt osób to wątpliwe, powiem więcej może się
    okazać że mam zostać na następny dzień bo nie zdążą mnie przesłuchać od
    razu.
    Sprawa dla mnie jest prosta, czeka mnie minimum 25 godzin niepotrzebnej mi
    męczarni, pieniędzy nigdy nie odzyskam, stracę dodatkowe ( nie mówię o
    kosztach podróży ), zeznania złożyłem kilka lat temu, nie mam nic więcej do
    dodania ( nawet tamtych zeznań już nie pamiętam, tyle czasu upłynęło ) a Pan
    twierdzi że to z mojej strony egoizm ? Widać ludzie myślący podobnie
    zasiadają w różnych instytucjach w tym kraju i dlatego mamy to co mamy.

    Marek