    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Świadek w sądzie - termin
    Date: Mon, 5 Sep 2011 12:53:49 +0200

    Mon, 5 Sep 2011 09:55:36 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Wezwano mnie na świadka w sądzie :]
    >
    > Rozprawa jakoś za 8 dni, a mi wpadł wyjazd za granicę... czy to się da
    > jakoś przesunąć, albo np. zeznawać zdalnie na komendzie policji teraz, czy
    > w sądzie u siebie (rozprawa w sądzie ~300km stąd)?
    >
    > Może wystarczy jakieś pismo skrobnąć, żeby się "umówić" na inny termin?

    OK, w międzyczasie od koleżanki "z branży" się dowiedziałem, że mogę pisać
    pismo z wyjaśnieniem czemu mnie nie będzie, ale takie pismo to tylko
    informacja i istnieje ryzyko jakiejś kary finansowej ze strony sądu, którą
    na mnie mogą nałożyć mimo wszystko.

    Zastanawiam się, czy można "usprawiedliwienie" napisać lepiej lub gorzej,
    tj. czy jakoś to można napisać wiarygodnie, żeby łaskawy sąd mnie za
    nieobecność nie karał..?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net