  • Data: 2005-01-08 10:09:21
    Temat: Re: Świadectwo pracy c.d.
    Od: "Maria Konopka" <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:crn244$jud$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Maria Konopka" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    > świadectwa
    > nieprawdę?
    >
    > Tak.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > wa

    A mogę jakąś podstawę prawną. Jakiś cytat?
    Bo ja się doczytałam tylko tego:
    " Jeżeli pracodawca uwzględni wniosek pracownika, wydaje w terminie 7 dni od
    dnia złożenia wniosku nowe świadectwo pracy oraz równocześnie usuwa z akt
    osobowych i niszczy poprzednio wydane świadectwo pracy (§ 5 ust. 1 i 5
    rozporządzenia)."

    A to nie mówi o potrzebie zwrotu poprzedniego świadectwa pracodawcy przez
    byłego pracownika, gdyż zniszczyć musi to świadectwo, które jest u niego
    jest w aktach osobowych?

    Pozdrawiam
    Ania