  • 1. Data: 2006-12-03 10:16:46
    Temat: Suszarnia w bloku
    Od: "Kazik" <w...@w...pl>

    Administracja zdaje się, że zezwoliła lokatorowi na adaptację strychu kosztem
    suszarni. Z około 80 metrów zostawiła około 2 na potrzeby 12 osób.Nie
    powiadomiła o tym lokatorów [lokator rozpoczął stawianie ścianek]. Co mówi
    prawo na ten temat ?

  • 2. Data: 2006-12-03 11:07:13
    Temat: Re: Suszarnia w bloku
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Kazik" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Administracja zdaje się, że zezwoliła lokatorowi na adaptację strychu

    Jaka administracja?, albe czego?

  • 3. Data: 2006-12-03 11:33:20
    Od: "Kaziu" <w...@w...pl>

    > Użytkownik "Kazik" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jaka administracja?, albe czego?

    Budynek PKP-mieszkanie służbowe

  • 4. Data: 2006-12-03 14:20:47
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Budynek PKP-mieszkanie służbowe

    A co masz na umowie najmu ? Jesli nie ma nic na temat suszarni to nic
    nie zwojujesz ... to ich własnosc i mogą sobie nią gospodarowac.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 5. Data: 2006-12-03 16:02:46
    Od: "Kazik" <w...@w...pl>

    > A co masz na umowie najmu ? Jesli nie ma nic na temat suszarni to nic
    > nie zwojujesz ... to ich własnosc i mogą sobie nią gospodarowac.

    Nie mam.Ale od czasów powojennych moja rodzina korzysta z takich pomieszczeń. I
    w PKP nie było zwyczaju wpisywać wszystkiego w dokumenty.Połowa strychy była w
    wykorzystaniu przez moją rodzinę od czasów 1946. Toż samo piwnice, komórki. Mam
    goły przydział na lokal.
    Dokument dokumentem, a jest też stan faktyczny który jest pewnego rodzaju
    stanem prawnym [!?]

    Kazik

  • 6. Data: 2006-12-03 16:11:19
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Dokument dokumentem, a jest też stan faktyczny który jest pewnego rodzaju
    > stanem prawnym [!?]

    Po prostu własciciel nieformalnie pozwalał na to. Teraz przeznaczył
    pomieszczenie na cos innego. Po prostu jego własnosc ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 7. Data: 2006-12-03 16:29:00
    Od: "Kazik" <w...@w...pl>

    > Po prostu własciciel nieformalnie pozwalał na to. Teraz przeznaczył
    > pomieszczenie na cos innego. Po prostu jego własnosc ...

    Ten budynek przechodził -od czasów powojennych-z rąk do rąk . Raz gmina , raz
    PKP. Aktualnie gotowy do sprzedaży i PKP być może chce zabrać jedenu
    "słusznemu" lokatorowi, aby przed samą sprzedażą przydzielić innemu "słusznemu"
    lokatorowi który nabędzie dodatkowe uprawnienia do kupna
    preferencyjnego.Wystąpiłem o kupno całości, lecz PKP przeciąga formalności
    rozdając -w międzyczasie-co się da.

    Kazik

  • 8. Data: 2006-12-03 22:40:52
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Kazik wklepał/a:

    > Nie mam.Ale od czasów powojennych moja rodzina korzysta z takich pomieszczeń. I

    Nie masz. No to po co to "ale"? W tym momencie dyskusja staje się
    jałowa.

  • 9. Data: 2006-12-04 04:49:34
    Od: "Kazik" <w...@w...pl>

    > Szanowny/a Kazik wklepał/a:

    > Nie masz. No to po co to "ale"? W tym momencie dyskusja staje się
    > jałowa.

    Może dla Ciebie. JA próbuję wyjaśnić wszystkie aspekty mnie interesujące. Na
    przykład możliwość pierwokupu "przez sasiedzenie".Taki wątek podał mi
    prawnik.Dlaczego to ma być jałowe?

  • 10. Data: 2006-12-04 12:36:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 4 Dec 2006 05:49:34 +0100, Kazik napisał(a):

    > Może dla Ciebie. JA próbuję wyjaśnić wszystkie aspekty mnie interesujące. Na
    > przykład możliwość pierwokupu "przez sasiedzenie".Taki wątek podał mi
    > prawnik.Dlaczego to ma być jałowe?

    kupno != wynajem

    --
    best regards,