  • Data: 2009-06-02 11:00:49
    Temat: Re: Straz miejska
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 02 czerwiec 2009 11:48
    (autor Est
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h02t2h$ba4$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > mnie bodajze ze Strazy. Co się stanie jak nie odbiorę tej przesyłki, i nie
    > będe chcial nawiazac zadnego kontaktu ze straza ?

    ZTCW: Sprawa zostanie skierowana do sądu grodzkiego, który przydzieli ci
    stosowny mandat oraz koszty rozprawy sądowej. Jak się będziesz dalej
    uchylał, to przyjedzie komornik i doliczy koszty komornika.

    --
    Tristan