  • Data: 2009-06-03 08:35:36
    Temat: Re: Straz miejska
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:h03pdj$j2r$2@inews.gazeta.pl...

    > ze co?
    > jeszcze nie slyszalem, aby ktokolwiek byl wzywany na pierwsza rozprawe w
    > grodzkim, wszystkie znane mi przypadki odbywaly sie zaocznie, dopiero
    > jak dostaniesz orzeczenie, mozesz sie odwolac i wtedy laskawie
    > przedstawic swoje racje

    § 2. Orzekanie w postępowaniu nakazowym może nastąpić wyłącznie na
    podstawie wniosku o ukaranie złożonego przez oskarżyciela publicznego,
    sporządzonego w wyniku ustaleń popartych wiarygodnymi dowodami, jeżeli z
    dowodów tych wynika, że obwiniony nie kwestionuje popełnienia
    zarzucanego mu czynu, a okoliczności tego czynu i wina obwinionego nie
    budzą wątpliwości. Orzekając nakazem karnym(3) sąd uznaje za ujawnione
    dowody dołączone do wniosku o ukaranie

    Trochę ciężko kogoś ukarać, nie wiedząc, jakie stanowisko zajmuje wobec
    stawianego mu zarzutu. Choć wydaje mi się, że u nas niestety do tego
    dochodzi - tak jak piszesz...

    pozdrawiam
    kuba