    From: "Pablo" <k...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż Miejska - mandat za prędkość
    Date: Wed, 23 Aug 2006 11:59:43 +0200

    > Taki dokument poprostu obraża odbiorce.

    Dokładnie, właśnie tak to odebrałem, szczególnie, że pochodzę właśnie z
    miasta Pułtuska, a nasze miasta dzieli ok 30 km. Po drugie, z dołączonego
    zdjęcia w żaden sposób nie idzie zobaczyć, kto jest kierowcą tego samochodu.
    Pan ze straży w rozmowie telefonicznej poinformował mnie, że mogą mi
    przesłać jeszcze raz fotkę z poprawioną nazwą ulicy. Czy to jest w ogóle
    możliwe i dopuszczalne??? Jeżeli jest w stanie poprawić nazwę ulicy, to może
    i datę... A jeżeli tak, to za pół roku mogę dostać jeszcze raz fotkę, ale z
    inna datą?
    Chyba im nie odpuszczę.. ;-)