  • Data: 2003-05-10 08:28:56
    Temat: Re: Stracilem Prawo Jazdy kat. B , czy moge... ?
    Od: "Paweł" <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ". : JaTy : ." <J...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:b9gl8j$rl4$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Ale to wymyśliłeś! czyli jak "złapią po pijaku" kogoś z kategorią
    > "wyższą" to może dalej

    jak ma zakaz tylko na B to moze zwrocic sie do wydzialu komunikacji o
    wydanie kategorii A

    > jeździć ale tym na co potrzeba kategorię niższą?
    > I mówisz, że to kosztuje 70 zł? - to zapytaj co o tej cenie powiedzą
    > ci co "to załatwili"

    kazdy wydziałkomunikacji

    > A wziąłeś pod uwagę fakt, że gdy kierowcę z uprawnieniami złapią "po
    > pijaku" na rowerze
    > (uprawnienia nie obowiązują) to też może stracić posiadane
    > uprawnienia!?

    jezeli straci uprawnienia na B a ma np A czy T to dostanie prawko na czas
    kary tylko w obrebie tych kategorii kotre ma nie zatrzymane

    A jezeli nie wiesz jak sie to odbywa to zadzwon do wydziału komunikacji
    chociazby do mojego starostwa (071) 312 07 78

    Paweł
    p...@t...net