  • Data: 2010-09-11 12:54:38
    Temat: Re: Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/11/2010 7:36 AM, Robert Tomasik wrote:

    > I sądzisz, że Minister Finansó będzie zawierał umowy z prywaciarzami?

    Nie będzie.
    Dlatego nie będzie prywaciarzy, a nie o to chodzi.
    Jak najbardziej jestem za przyśrubowaniem prędkości tam gdzie jest to
    konieczne.

    > I o to chodzi, by z daleka trzymać ekonopię od dochodó z kar, bo zacznie
    > dochodzić doprzegięć - zawsze. To żadna sztuka wypaść na miasto i
    > "sprzedać" za byle co 100 mandatów. Pytanie, czy to ma sens. Bo kara tak
    > naprawdę powinna mieć na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw /
    > wykroczeń, a ni być dodatkowym dochodem i to jeszcze dla karajacego.

    Nie o to też chodzi, żebysmy mieli "gospdarkę" centralnie sterowaną.
    Policjanci robią dokładnie to samo. Od czasu do czasu robią sobie wypad
    za miasto i nabijają sobie statystki, bo za to mają kasę.

    > No teraz tak włąśnie jest i w tym problem.

    > Sam prywaciaż żadnych radarów sobie nie stawia.

    No to w czym problem?
    Znaczy, że ktoś w gminie skopał miejsca gdzie radary mają stać. I tylko
    tyle.