  • Data: 2006-07-31 16:52:21
    Temat: Re: Stowarzyszenie, sieć osiedlowa, promocja DSL tp plus 24.
    Od: Jakub Kuźma <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

    Beniamin napisał(a):
    > Przecież z regulaminu wynika, że sygnału nie wolno udostępniać innym
    > podmiotom, niezależnie od tego czy płatnie, czy nie i czy robi to
    > stowarzyszenie, firma, czy osoba prywatna. Sttowarzyszenie udostępniając
    > internet swoim członkom łamie ten punkt.

    Tak z ciekawości zapytam - jeśli wezmę takie łączę na osobę prawną (np.
    Stowarzyszenie Internautów), to kto będzie mógł z niego korzystać skoro
    nie jego członkowie? Jeśli wezmę łączę na firmę, to moim zdaniem może z
    niego korzystać każda osoba w sieci firmowej (niezależnie od tego, czy
    jest to jedno biuro, czy zespół kilkunastu budynków). Chyba, że źle myślę...

    --
    m a i l / j i d: q o o b a a ( n a ) g m a i l ( k r o p k a ) c o m