    From: "treneros" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stowarzyszenie i KRS
    Date: Wed, 21 Jul 2004 11:19:29 +0200

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości:

    > Mam tylko pytanko co do tego fragmentu. Czy jak pojde do notariusza,
    > to on bedzie wiedzial o co chodzi, czy to sie robi na jakis
    > specjalnych formularzach? Oraz czy zamiast notarialnego poswiadczenia
    > wystarczy zlozenie podpisu osobiscie przez czlonkow zarzadu w KRSie
    > (ewentualnie np 1 podpis notarialnie, a dwa osobiscie?)

    1. Notariusz bedzie wiedzial jak sporzedziac takie wzory podpisow.
    Wystarczy tylko do niego sie udac z dowodem torzsamosici. Nie trzeba
    samemu niczego przygotowywac.

    2. Wzory podpisow czlonkow zarzadu notarialnie poswiadczone sa
    obowiazkowe. Nic nie stoi na przeszkodzie zeby Zarzad byl jednoosobowy,
    wtedy wystarcza jeden wzor podpisu.

    3. Wypelniony wniosek sklada sie w KRS w biurze podawczym. Nie ma ma
    mozliwosci "zlozenia podpisu osobiscie przez czlonkow zarzadu" w krs, bo
    niby w jaki sposob?

    4. Jezeli nie zlozysz wszystkich wymaganych dokumentow (np. wszystkich
    wzorow podpisow) sad przysle wezwanie do uzupelnienia brakow formalnych w
    terminie 7 dni i pod rygorem zwrotu wniosku i tak bedziesz zmuszony zlozyc
    wzory tych podpisow.

    Z powazaniem
    -=treneros=-