    From: "Albercik" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stosunki miedzysasiedzkie
    Date: Wed, 16 Oct 2002 15:28:21 +0200

    > Wielu z nas mieszka w blokowiskach i jak wiadomo sciany w wielkiej plycie
    > nie sa zbyt dzwiekoszczelne. Pomijam to, ze slychac cudze telewizory i
    > wiertarki podczas remontow, slychac jednak oczywiscie o wiele wiecej :-(
    > Ale do rzeczy.
    > Chcialbym sie dowiedziec jak prawnie wygladaja sprawy zaklocania ciszy
    przez
    > sasiadow.
    > Dodam, ze rzecz dotyczy uprawiania seksu. Sasiadka (ok. 45-letnia rozwodka
    > mieszkajaca z 18-letnia corka) kategorycznie zada, abysmy (moja
    przyjaciolka
> [...]

    Ja Ci powiem tak - olej ich. To są tylko biedni zazdrośni ludzie. Nie
    zakłócasz ciszy nocnej? No to ok. A jak mają problemy to niech sobie wyciszą
    sciany a po drugie niech nie siedza przy nich i nie słuchają tego co sie u
    Ciebie dzieje bo to Twoja sprawa.

    Jesli chodzi o narazanie sie na jakies zaczepki i szykany ze strony
    sasiadow - to i tak moga byc - obojetnie czy sasiadka cos zrobi czy nie.

    Albercik