    From: "poilkj" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stluczka - sprawczyni uciekla - co dalej? Mam nry
    Date: Tue, 17 Jun 2003 23:24:50 +0200

    Uzytkownik "Grzegorz Mejlun" <g...@n...plusnet.pl> napisal w
    wiadomosci news:0qtuevsedfh7ojm5bu6dtnnht1m0tct839@4ax.com...

    > - czy mam isc do dowolnego rzeczoznawcy? Czy obowiazuje mnie np.
    > mojego ubezpieczyciela (nie mam AC, tylko OC a sprawca byla osoba
    > druga).
    Jak nie chcesz miec klopotów, to zglaszasz szkode u swojego ubezpieczyciela.
    O reszte pytaj na miejscu. Jakas notatke z policji zapewne masz.
    Ubezpieczycile powi ci co masz robic. Zapewne czekac az babka sie przyzna,
    wówczas sciagna kase z jej OC.
    Jak nie chcesz czekac to naprawic za swoje, a potem ci oddadza jak z niej
    sciagna.
    W kazdym razie nic na wlasna reke. Wszystki kroki uzgadniaj i to najlepiej
    pisemnie.
    Na pewno zacznij od zgloszenia tego tam gdzie ubezpieczales samochód.

    > - czy bede mial wymieniane drzwi, czy tylko malowane? (wgniecenia
    > mniej wiecej 20x20 cm, w srodku peknecie lakieru)? rzeczoznawca zezna?
    > Moge domagac sie pelnego zadoscuczynienia czyli wymiany drzwi?

    Uzgodnij z ubezpieczycielem i domagaj sie, ze ty chcesz miec wymienione
    drzwi.

    > - co grozi kobiecie, ktora uciekla?

    Zapewne cos jej grozi. Jakas manadacik, tudziez sad grocki. nie wiem