  • Data: 2008-08-05 11:09:54
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 Aug 2008 10:18:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > no widzisz. O tym wlasnie mowie. Dla mnie gwałtowne hamowanie na
    > autostradzie to debilizm, dla ciebie nie ma to znaczenia, po co hamował.

    To ciekawe dlaczego Niemcy jakieś dwa lata temu wprowadzili słony cennik za
    jechanie zbyt blisko poprzedzającego samochodu? I w dodatku bardzo
    stanowczo go egzekwowali.
    I ciekawe skąd się biorą te wypadki na autostradach na kilkanaście,
    kilkadziesiąt samochodów? Gwałtowne hamowanie to gwałtowne hamowanie
    - powód nie jest ważny - ważne jest żebyś zdążył wyhamować i nie pogorszył
    sytuacji na drodze.
    Gdy byłem na delegacji w DE to jakoś przez 4 lata nie zauważyłem
    powodu by jechać za innym samochodem bliżej niż nakazuje rozsądek.
    I widać inni też tak uważali bo nie widziałem osobiście wypadku na więcej
    niż dwa samochody (dojeżdżałem codziennie autostradą do pracy).

    Pozdrawiam
    Henry