  • Data: 2008-08-02 05:08:25
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    DJ wrote:

    > Ale taryfiarz pójdzie w zaparte, a laska sie przyzna?a. Do tego w trakcie
    > wypadku gada?a przez komórke. Jak o tym powiedzia?em, nawet nie zaprzeczy?a.
    > A policjant na to: "jak zamierza to Pan udowodniae". Masakra, mo?e to
    > subiektywna ocena, ale facet chyba nie by? obiektywny (blondynka to
    > 19-letnie ciacho, wiec sie nie dziwie ;-).

    Mógł jej wlepić mandat za gadanie przez komórkę. To jest niezależne od
    stłuczki.
    Z tym, że jak widać głupi nie był, bo jakby babka mandatu nie przyjęła,
    to on w sądzie zebrałby po dupie, bo on tego nie widział a oparł się na
    zeznaniach sprawcy, który np. mógł się chcieć zemścić.
    Żaden sąd nie zostawiłby na nim suchej nitki.

    > Tak jak pisa?em, pieprze te 3 stówki, ale wkurza mnie poczucie, ?e kto? mnie
    > dzi? zrobi? w jajko.
    pociesz się, że nikt cię w jajo nie zrobił. Zarobiłeś na 3 stówki
    zgodnie z prawem.