  • Data: 2008-08-01 22:21:32
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: "DJ" <b...@j...fajniej> szukaj wiadomości tego autora

    news:g700v9$d18$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > DJ <b...@j...fajniej> napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Dales sie podpuscic blondynce, aczkolwiek bez jej swiadomego
    > dzialania. Moge cie pocieszyc: taryfiarze czesto w ten
    > sposob lapia frajerow na remont swoich bryk. Na przyszlosc
    > uwazaj i nie wierz zadnym migaczom, swiatlom itp., a szczegolnie
    > jesli sygnalizowac ci to bedzie taryfiarz.
    >
    > Na odwolanie szanse masz praktycznie zadne.

    Ale taryfiarz pójdzie w zaparte, a laska się przyznała. Do tego w trakcie
    wypadku gadała przez komórkę. Jak o tym powiedziałem, nawet nie zaprzeczyła.
    A policjant na to: "jak zamierza to Pan udowodnić". Masakra, może to
    subiektywna ocena, ale facet chyba nie był obiektywny (blondynka to
    19-letnie ciacho, więc się nie dziwię ;-).

    Tak jak pisałem, pieprzę te 3 stówki, ale wkurza mnie poczucie, że ktoś mnie
    dziś zrobił w jajko.

    Dzięki za odpowiedź.

    Pozdr
    DJ