    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <60856c13$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <60857c19$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <60858613$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <608597d6$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <60859f0f$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085c645$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <60864208$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <60864f98$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <6086e607$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <13mbehusml4i7.t9gv6muq9a6w$.dlg@40tude.net>
    <6086f358$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 26 Apr 2021 20:04:38 +0200

    On Mon, 26 Apr 2021 19:07:37 +0200, Shrek wrote:

    > Z naciskiem na lekko. Tak lekko że połowa użytkowników się na signala
    > przesiadła po tyn jak okazało się jak lekko on jest prywatny:P

    A signal, to niby lepszy ?

    > Nie, dajesz. Wieska mu zawózł?

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/najgorsze-pr
    ezenty-dla-barcka-obamy-tusk-dal-najgorszy-prezent-o
    bamie/rqsmfs5

    Przy czym opinia ze najgorszy ... moze nieuzasadniona ...

    > A niby czemu?

    No jesli sie kogos pytasz o wyjasnienia, to chyba je chcesz, czyli
    powinienes dac jakis sensowny czas na odpowiedz.

    > A skąd ma dane - chyba z samolotu, więc dokładne.

    Ale jak prezentuje - da sie zlapac to zejscie ponizej minimow, czy z
    duzym trudem ?

    > No to słuszny opierdol. Nawet samolotu nie potrafi rozbić:P

    > Nie - wojskowi jak chcą rozpierdolić samolot to rozpierdolą:P

    Nie - o kapitanie mowie. Moze w wojsku byl, i tak sie przyzwyczail
    mowic :-)

    > To nie są tanie rzeczy...

    No nie sa.
    Ale moze wyksztalcic wlasnych instruktorow, a potem niech lataja,
    zdobywaja nalot i szkola nastepnych ....

    > No ale chwaliłeś, że mało:P

    Bo jak tak bedziesz 6 dni w tygodniu poza domem, to i pasja przestanie
    sie podobac :-)

    > Zresztą nie oszukujmy się. Dla kogoś kto idzie do dęblina żeby latać na
    > "szybkich" latanie potem na cywilnym benku to nuda.

    Szybki to on jakos podobnie, ale akrobacji nie wykrecisz.
    Nawet steru nie potrzymasz, bo "AP zrobi to lepiej" :-(

    J.