    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <60852bf7$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <60853c89$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085636c$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <60856c13$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <60857c19$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <60858613$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <608597d6$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <60859f0f$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085c645$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <60864208$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Date: Mon, 26 Apr 2021 07:28:54 +0200

    dyskusyjnych:60864208$0$505$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 25.04.2021 o 21:43, J.F. pisze:

    >Poważnie - na fejsbuku?

    Tez.
    Skoro wyborcy czytaja, to wladza tam pisze :-)

    >Każdy z nich ma swojego szefa...

    Ktory nie jest w pracy, albo jest w Warszawie.

    >Poza tym na zasadzie "nie uwierzysz ci się znów odpierdoliło jak znów
    >tego pajaca wieźliśmy...". Nie ma mowy, żeby to do szefa operacji nie
    >doszło - chyba że by sobie aktywnie nie życzył:P

    Predzej, ale to nieoficjalnie i z opoznieniem.
    Poza tym co ten szef - ma afere robic z tego, ze podwladny sprawnie
    obsluzyl samego prezydenta?

    No i lotniska to PPPL, LOT sie dowie ... moze gdzies przy wodce

    >W sam raz na piątkowy reportaż;)

    No i moze do wszystkich nie dotrzec.

    A i tak to chyba tylko aby napisac "pytalismy w LOT, ale nie
    dostalismy odpowiedzi".

    >Nawet jakby powiedział "startuj dziadu" to by twierdzili że to żadne
    >nacisk.

    A jakby nie powiedzial, to napisac mozna, ze naciskali :-)

    >Ustalić może - nie może pilota zmusić, zeby poniżej minimów nie
    >schodził. W sumie to nie jego sprawa.

    Raport zlozyc moze, jesli uwaza, ze jego.
    Pytanie, czy jego przyrzady pozwalaja to ustalic.

    >"- Nie no, k***a, co mi tu robisz? VNAV (ścieżka automatycznego
    >wznoszenia - red.) był? One hundred (sto)! Po ch***j to żeś
    >przekręcił? One hundred ustaw. LNAV/VNAV ustaw. Zgadza się? No. Three
    >thousand bug up speed i k***a trzech tysięcy też nie było - mówi
    >dowódca. "

    ten tego ... moze moce slowa uzasadnione ...

    >No tak jak piszę:P

    >A nie wiem. A odpowiedziały?

    A nie wiem.
    Z artykulu wynika, ze obradowali dlugo, ale moze wypracowali pierwsze
    stanowisko po 2h.

    No i jeszcze - w piatek przed 8-ma pojawil sie na grupie stenogram z
    rozmow - albo w trybie pilnym zalatwiali, albo juz mieli, bo ktos tam
    wczesniej afere zrobil.

    ieczenstwa-nr-23-portu-lotniczego-modlin

    >Widać ktoś im na nielegalu operacje wykonwywał. Pewnie jakies bizjety
    >po godzinach. "korpodudy - co ja kurwa nie wyląduję?"

    Ale obraza majestatu, czy wykonywali, a kasa zamknieta, wiec za darmo
    ?

    >Z instruktorem pełniącym obowiązki cpt?

    A tu nie ma w calym WP.

    >A sadzisz, że dobra? To takie lotnicze kulsony - jedyne co jest tam
    >dobrego to resortowa emka. Reszta to patologia jak w kulsonerii -
    >nielegalne rozkazy, w sumie słaba pensja, chuje nad głowami... Jak
    >tam

    Albo pensja nienajgorsza, a latasz dwa razy na tydzien i sporo jestes
    w domu.

    J.