    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Date: Sat, 24 Apr 2021 18:40:43 +0200

    dyskusyjnych:6083e46c$0$515$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.04.2021 o 09:28, J.F. pisze:

    >Te zgody się rejestruje.

    Nie wiem czy sie rejestruje, ale nawet jesli - nie dosc ze klamie, to
    jeszcze obowiazku rejestracji nie dopelnil :-)

    Albo odwrotnie - najpierw nie chcialo mu sie zarejestrowac, to teraz
    nie pamieta ze wydal zgode :-)

    >Zajrzyj do Kodeksu Karnego, kiedy rozkaz jest kontratypem :-D

    Nie ma w KK slowa "kontratyp".

    >To trzeba teraz zbadać, czy ta jakaś zgoda była wystarczająca i tyle.
    >nie szukać nagrań i demonizować ich brak, bo one nic do sprawy nie
    >wnoszą. Bo to temat zastępczy jest.

    Alez przeciez bardzo istotne bedzie, co dokladnie im powiedziano, wiec
    nagranie by sie bardzo przydalo.

    J.