  • Data: 2008-01-10 16:08:29
    Temat: Re: Stara gazeta na stronie www
    Od: "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś incjatorowi wątku broni dostępu do tych starych gazet? Zabronili mu
    > je czytać?

    Nie zabronili czytać, ale nie ma co czytać, tzn dostęp do takich gazet jest
    utrudniony bo już ich nigdzie nie ma i poza bibliotekami i allegro nie znam
    innego źródła.

    Dlatego zrodził się w mojej głowie pomysł na udostępnienie ich na stronie
    (kilka numerów). Wiele osób poczytałoby z nostalgią. Ale chciałem podejść
    całościowo nie fragmenty tylko całe numery (nie wiadomo co kto lubił
    najbardziej).

    A z wiedzy którą tutaj zdobyłem wynika, że lepiej tego nie robić bo ktoś
    może chcieć tantiemów lub co gorsza może mnie pozwać za nielegalne
    opublikowanie. Trudno będę sobie sam czytał oryginały ;-)

    Pozdrawiam
    Jacek

    ps. dziękuję jeszcze raz wszystkim za odpowiedzi!