  • 11. Data: 2005-12-10 15:04:20
    Temat: Re: Stane przed sadem za posiadanie polowki ziola (marihuany)
    Od: "Adam Kuc" <j...@e...husajn.[pl>

    Użytkownik "Fizzzi" <f...@t...pl> napisał w
    > Potrzebuje pomocy.
    > Ostatnio udalo mi sie podjac prace, malo platna ale legalna.
    > Mam duzo dlugow (mandaty karne, PKP- na okolo 6tys ktorych nie place bo
    > nie mam za co, poprostu)i nie stac mnie na adwokata ani prawnika.
    > W prokuraturze przyznalem sie do winy. Co mam powiedziec w sadzie zeby nie
    > dostac kary albo zeby kara byla najmniej uciazliwa ?
    > Pomocy, z gory dziekuje.
    Kumpel dostal zawiasy 2 na 4 ;) palilililililbymy ;)
    pozdro

  • 12. Data: 2005-12-10 15:14:25
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dneq4u$56f$1@inews.gazeta.pl...

    > sluchaj jak masz takie brednie wypisywac to nic nie pisz, nie ma fizycznej
    > moliwosci
    > uzalezneineia sie od marihuany.

    LOL, a dziewczyna, która pierwszy raz kocha się z chłopakiem nie może zajść
    w ciąże. ;)

  • 13. Data: 2005-12-10 15:46:06
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    "Przemek R..." napisał(a):

    > sluchaj jak masz takie brednie wypisywac to nic nie pisz, nie ma fizycznej
    > moliwosci
    > uzalezneineia sie od marihuany.
    >
    > P.
    LOL - wiekszej bzdury daaaaawno nie czytalam :)
    pzdr
    A.

  • 14. Data: 2005-12-10 16:04:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości
    > sluchaj jak masz takie brednie wypisywac to nic nie pisz, nie ma fizycznej
    > moliwosci
    > uzalezneineia sie od marihuany.

    chyba miało to iść na pl.listserv.chomor-l :D

  • 15. Data: 2005-12-10 16:42:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:dneq4u$56f$1@inews.gazeta.pl...

    > LOL, a dziewczyna, która pierwszy raz kocha się z chłopakiem nie może

    nie bardzo rozumiem porownania

  • 16. Data: 2005-12-10 16:45:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "wisp1966" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > LOL - wiekszej bzdury daaaaawno nie czytalam :)

    bo masz mozg przezarte bredniami ktore szerza "moherowe berety" w programach
    typu rozmowy w toku. Mozesz podac badania ktore potwierdza ze to jest
    brednia? Bo ja moge podactakie co powietdrdza ze to prawda. I nie podawaj mi
    opnini klientow monaru bo jezeli bym tak upadl jak ktorys z nich i skonczyl
    z strzykawka to tez bym wybral tlumaczenie w stylu "zapalilem marihuane i
    tak sie dalej automatycznie potoczylo". Latwo wine zwalic na co innego.

  • 17. Data: 2005-12-10 16:45:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dneq4u$56f$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > chyba miało to iść na pl.listserv.chomor-l :D

    potrafisz uzasadnic ?

  • 18. Data: 2005-12-10 17:01:45
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dnf0i5$s9m$1@inews.gazeta.pl...

    > nie bardzo rozumiem porownania

    Obydwie tezy są bzdurami, co nie zmienia faktu, że mnóstwo ludzi w nie
    święcie wierzy.

  • 19. Data: 2005-12-10 17:07:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wiadomości news:dnf0i5$s9m$1@inews.gazeta.pl...

    > Obydwie tezy są bzdurami, co nie zmienia faktu, że mnóstwo ludzi w nie

    a potrafisz udowodnic swoj poglad ?
    (odnosnie marihuany)

  • 20. Data: 2005-12-10 17:21:01
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>