    From: Fizzzi <f...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stane przed sadem za posiadanie polowki ziola (marihuany)
    Date: Sat, 10 Dec 2005 14:53:09 +0100

    On Sat, 10 Dec 2005 14:44:16 +0100, rezist.com <s...@p...com> wrote:

    > ze to na wlasny uzytek.

    no bo to bylo na wlasny uzytek, kupilem sobie dla siebie pol grama, trudno
    zeby to nie bylo na wlasny uzytek. Zreszta znalezli przy mnie jeszcze
    nabita fifke.Pozatym nie musze o tym wspominac bo oni sami to wiedza,
    prokuratura poprosila o eksperyze bieglych czy to na wlasny uzytek. I czy
    to marihuana. Wiec jesli biegli nie sa idiotami albo wrednymi szujami to
    bedzie to w eksperyzie.