  • Data: 2006-02-04 22:04:31
    Temat: Re: Stacja gazowa - dotacja
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stacja LPG ma rację bytu tylko jako dodatek do większej stacji paliw,
    > sklepu
    > i myjni. Zresztą widać, że takie stacje tylko z LPG znikają z krajobrazu.
    > Odradzam

    Ceny masz porównywalne do mojej wiedzy poza marżą. Rozeznawałem sprawę jak
    gaz był na stacjach w cenie ok 1,30 a u dystrybutora po 0.8 - 0.9 zł. Więc
    przebitka nieco większa niż w twoich wyliczeniach.
    Zresztą dużo jeżdże po terenie byłego województwa tarnobrzeskiego - obecnie
    podkarpackiego kawałek, kawałek świętokrzyskiego i lubelskiego. Na moich
    trasach - zwłaszcza w lebelskim pojawiło się 10-15 stacji w przeciągu 2 lat.
    Nie widzę żeby jakąś zamknęli.
    Więc albo właściciele dokładają albo jednak da się zarobić.

    --
    PawełJ