  • Data: 2007-07-19 07:34:20
    Temat: Re: Srodki trwale w firmie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Jul 2007 04:11:48 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Oświadczeniem, że przekazujesz z majątku prywatnego na cele DG.

    Nie jest potrzebne żadne oświadczenie. Jeśli nie masz dowodów zakupu to
    należy sporządzić "Protokoły wyceny środków trwałych wg cen z grudnia
    ubiegłego roku z uwzględnieniem stopnia zużycia", wpisać do Ewidencji
    Środków Trwałych i ponieważ cena jednostkowa będzie niższa od 3500
    zamortyzować jednorazowo.