eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na firmę › Re: Sprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na firm
    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony
    na firm
    Date: Thu, 21 May 2009 12:10:49 +0200

    Dnia Thu, 14 May 2009 18:29:28 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    > wiadomości news:d5igzaeylqr5.6b9ti21ynfhr.dlg@40tude.net...
    >

    > Z zastrzeżeniem, że nie znam treści gwarancji, więc mogą być tam jakieś
    > odrębne unormowania (i będą ważne), to zastosowanie do obliczania terminu
    > ma art. 111 kc. Zgodnie z §2 jeśli początkiem terminu oznaczonego w dniach
    > jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w
    > którym to zdarzenie nastąpiło. Czyli oznacza to dla Ciebie, że dnia 7 maja
    > 2006 roku jako dnia zakupu nie bierze się pod uwagę. Termin zaczyna biec 8
> [...]

    I tak też właśnie się stało. Otrzymałem telefon, iż uznają gwarancję.

    Nie udało mi się zdobyć treści karty gwarancyjnej, postanowiłem więc się
    tym nie przejmować.

    W piśmie do serwisu posłużyłem się cytatami z Twojej wypowiedzi. Jestem
    zaszokowany, iż taką wyczerpującą i trafną odpowiedź uzyskałem w Usenecie.
    Znajoma radczyni prawna, gdy jej to pokazałem, wychwalała ideę pro publico
    bono, ale ja sądziłem, iż to się raczej nie zdarza.

    W każdym razie odzywam się niniejszym na priv, gdyż skoro uzyskałem korzyść
    z pomocy, to czuję się w obowiązku nią podzielić.

    Pozdrawiam
    Tony