  • 1. Data: 2008-04-23 20:07:29
    Temat: Sprzedaz ubran - czy ktos sie przyczepi?
    Od: "Michal B." <g...@o...pl>

    Witam!

    Nastepujaca kwestia:

    Sprowadzam sobie z zagranicznej hurtowni ubranka roznych marek (znanych i
    mniej znanych), ubrania sa nowe.
    Sprzedaje je na alledrogo po niskich cenach (a na pewno nizszych niz w
    sklepach firmowych).

    Czy grozi mi jakas kwestia od strony oficjalnych przedstawicieli danych
    marek w Polsce?

    Prosze o wypowiedzi i z gory dziekuje!

    Michal.

  • 2. Data: 2008-04-23 22:34:36
    Temat: Re: Sprzedaz ubran - czy ktos sie przyczepi?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Michal B." <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy grozi mi jakas kwestia od strony oficjalnych przedstawicieli danych
    > marek w Polsce?

    Jeśli nie prowadzisz działalności gospodarczej i tak sobie sprzedajesz,
    to bardziej bym się obawiał urzedu skarbowego.

  • 3. Data: 2008-04-24 07:42:13
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Wed, 23 Apr 2008 22:07:29 +0200, Michal B. napisał(a):

    > Czy grozi mi jakas kwestia od strony oficjalnych przedstawicieli danych
    > marek w Polsce?

    Znajac zycie - allegro bedzie od czasu do czasu usuwac Twoje aukcje z
    uzasadnieniem, ze sprzedajesz podrobki. Ktos to ostatnio walkowal.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2008-04-24 10:52:23
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Znajac zycie - allegro bedzie od czasu do czasu usuwac Twoje aukcje z
    > uzasadnieniem, ze sprzedajesz podrobki. Ktos to ostatnio walkowal.

    A nie powinno w takim przypadku Allegro powiadomić policji, czy prokuratury,
    skoro mają uzasadnione (dla nich) podejrzenie naruszenia prawa. Bo chyba jak
    nie zgłoszą, to sami naruszają prawo?

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2008-04-25 13:06:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 24 kwiecień 2008 12:52
    (autor Przemek Lipski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fupopg$fca$1@news.onet.pl>):

    > A nie powinno w takim przypadku Allegro powiadomić policji, czy
    > prokuratury, skoro mają uzasadnione (dla nich) podejrzenie naruszenia
    > prawa. Bo chyba jak nie zgłoszą, to sami naruszają prawo?

    Nie. Nie ma obowiązku donosicielstwa :D

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 6. Data: 2008-04-25 17:03:51
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    >W odpowiedzi na pismo z czwartek, 24 kwiecień 2008 12:52
    > (autor Przemek Lipski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fupopg$fca$1@news.onet.pl>):

    > Nie. Nie ma obowiązku donosicielstwa :D

    Hmm, a w przypadku podejrzenia kasjerki, że płace w sklepie fałszywymi
    banknotami jednak obowiązek jest chyba??

    Pozdrawiam Przemek