  • Data: 2006-10-12 08:54:06
    Temat: Re: Sprzedaż towaru przed zakupem
    Od: Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisał(a):
    > bo bedą myśleli, że takie
    > "przedatowanie" to element jakiegoś grubszego 'wałka' etc.

    Czemu od razu wałek?
    Wydaje mi się taka praktyka częsta w przypadku np. sprzedaży wysyłkowej.
    Ktoś kupuje jakiś towar w sklepie internetowym i robi natychmiast
    przelew (który sprzedawca księguje), a sprzedawca dopiero zaczyna się
    martwić skąd wziąć towar i leci do hurtowni albo sprowadza z
    kilkudniowym opóźnieniem.
    Na allegro też często są dopiski, że towar wysyłam dopiero za 2
    tygodnie, czylki ktoś zbiera zamówienia i kasę a dopiero potem kupuje towar.

    --
    Schwester