    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż telefonu a usługa "pośrednictwa"
    Date: Fri, 20 Sep 2013 08:28:45 +0200

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:523b9259$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...

    > Teraz spójrz, w treści aukcji, której linka podałem, nie ma słowa ani o
    > tym że to usługa pośrednictwa a nie sprzedaż telefonu (oprócz
    > megadwuznacznego "oferujemy Państwu zamówienie towaru" na początku opisu
    > aukcji).

    To jest właśnie słowo o tym...

    > Nie ma też nigdzie formułki, zapoznaj sięz regulaminem aukcji, zapoznaj
    > się z "o mnie", klikając akceptujesz cokolwiek.

    "Pozostałe warunki zakupu ujęte są w regulaminie dostępnym na stronie 'o
    mnie'. Prosimy
    o szczegółowe zapoznanie się z warunkami zakupu."

    > Słowem wg. mnie, kupuję tam normalnie telefon z długim czasem wysyłki bo
    > poczta lotnicza - ani więcej, ani mniej.
    > Jak uważacie?

    Nie bierz tego. Przejrzyj sobie regulamin. Sprzedawca nie odpowiada
    kompletnie za nic. Towar
    możesz zwrócić do 14 dni ale pewnie na własny koszt do hong-kongu. Kosztów
    ewentualnego
    cła i vatu nikt ci już nie zwróci. Ta niby gwarancja 12 miesiecy też brzmi
    jakoś podejrzanie bo
    regulamin jest pod tym względem mocno nieprecyzyjny i wszystko można
    interpretować potem
    na korzyść tej gównianej firemki. Jakieś klauzule niedozwolone,
    niedopowiedzenia...