  • 1. Data: 2002-09-24 09:18:57
    Temat: Sprzedaz telefonu a cesja umowy
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Ciekawy przypadek. Czy osoba ktora kupi telefon od tego goscia bedzie
    zobowiazana do regulowania oplat abonamentowych ?

    http://www.allegro.pl/showitem.php?
    tem=7374907&errmsg=Twoja+oferta+zosta%B3a+przebita%2
    1%3Cbr%3EKto%B6+inny+ust
    awi%B3+wi%EAksze+maksimum.

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 2. Data: 2002-09-24 12:09:51
    Temat: Re: Sprzedaz telefonu a cesja umowy
    Od: "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!>

    > Ciekawy przypadek. Czy osoba ktora kupi telefon od tego goscia bedzie
    > zobowiazana do regulowania oplat abonamentowych ?

    Z tego co mi sie wydaje - jesli nie bedzie cesji u operatora to raczej moze
    olac. Bo operator zawieral umowe z tym kolesiem ktory teraz sprzedaje, a nie
    z tą osobą która kupuje od niego telefon.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 3. Data: 2002-09-24 12:13:41
    Od: "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!>

    Z tego co mi sie wydaje - jesli nie bedzie cesji u operatora to raczej moze
    olac. Bo operator zawieral umowe z tym kolesiem ktory teraz sprzedaje, a nie
    z tą osobą która kupuje od niego telefon.

    Wiec nawet jak dostaniesz od niego telefon z kartą to możesz spokojnie
    dzwonic - rachunki należą do niego.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 4. Data: 2002-09-24 15:23:50
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Ciekawy przypadek. Czy osoba ktora kupi telefon od tego goscia bedzie
    > zobowiazana do regulowania oplat abonamentowych ?

    Pewnie tak. Po prostu gostek oferuje sprzedaż aparatu, pod warunkiem, ze
    nabywca zgodzi sie na cesje umowy.

    Czekam na Ciebie... >>> http://link.interia.pl/f1652

  • 5. Data: 2002-09-25 07:54:00
    Temat: Odp: Sprzedaz telefonu a cesja umowy
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Sebastian D-D <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:05fa01c263de$eebc42c0$0...@e...net.p
    l...

    Ale na to malo ktory kupujacy ma ochote.
    A przeciez handel komorkami z wazna umowa kwitnie. Zwykle sprzedawca zostaje
    z abonamentem,
    kupujacy robi z komorka co chce.

  • 6. Data: 2002-09-25 10:36:15
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Ale na to malo ktory kupujacy ma ochote.
    > A przeciez handel komorkami z wazna umowa kwitnie. Zwykle sprzedawca
    zostaje
    > z abonamentem,
    > kupujacy robi z komorka co chce.

    Oczywiscie, ze tak. Nikt przeciez nikogo nie zmusza do wziecia udzialu w tej
    aukcji.

  • 7. Data: 2002-09-26 09:00:23
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 25 Sep 2002 09:54:00 +0200), "Mateusz Dr"
    <n...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Ale na to malo ktory kupujacy ma ochote.
    >A przeciez handel komorkami z wazna umowa kwitnie. Zwykle sprzedawca zostaje
    >z abonamentem,
    >kupujacy robi z komorka co chce.

    No cóż, jeśli sprzedawca jest idiota i nie podpisuje cesji...
    BTW -- nie wiem czemu nie umiem wejść na tą aukcję :-(

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)