  • 1. Data: 2008-01-30 13:24:23
    Temat: Sprzedaż samochodu / przekręt ??
    Od: pilex <L...@g...com>

    Witam.
    Mam taki problem:
    Sprzedałem samochód 29 stycznia 2008 komuś (niech będzie Marek), kto
    pracuje w komisie (chciał zarobić).
    Dostałem pieniądze za samochód, ale nie podpisałem umowy kupna-
    sprzedaży.
    Marek wystawił mi tylko papier, że wstawiłem samochód do komisu ( a ja
    z tyłu na jego kopii wpisałem, że odebrałem pieniądze - nie pisząc
    kwoty ).
    Dzisiaj 30 stycznia 2008 Marek mówi, że nie chce samochodu i chce
    zwrot pieniędzy.
    Mam obawy, czy nie mieszali coś przy samochodzie (podmienili części) i
    nie za bardzo zależy mi na oddaniu pieniędzy.
    Co mogę zrobić??

  • 2. Data: 2008-01-30 14:00:11
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu / przekręt ??
    Od: darw <d...@g...com>

    > Marek wystawił mi tylko papier, że wstawiłem samochód do komisu ( a ja
    > z tyłu na jego kopii wpisałem, że odebrałem pieniądze - nie pisząc
    > kwoty ).
    Pewnie uzupełnił kwotę na papierku, ile to było - 30.000?

    > Mam obawy, czy nie mieszali coś przy samochodzie (podmienili części) i
    > nie za bardzo zależy mi na oddaniu pieniędzy.

    Hmm,
    a może zawarłeś ustną umowę sprzedaży samochodu ;-)
    on zapłacił, Ty wydałeś samochód, kluczyki i dokumenty...

    --
    Pozdrawiam,
    DarW

  • 3. Data: 2008-01-30 14:05:53
    Od: pilex <L...@g...com>

    On 30 Sty, 15:00, darw <d...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Hmm,
    > a może zawarłeś ustną umowę sprzedaży samochodu ;-)
    > on zapłacił, Ty wydałeś samochód, kluczyki i dokumenty...

    Wpisałem z tyłu: ' kwituję odbiór pieniędzy ' + podpis ( nie pisałem
    za co ).
    A jest coś takiego jak ustna umowa? Bez świadków?

  • 4. Data: 2008-01-30 19:08:38
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    pilex wrote:

    > Wpisałem z tyłu: ' kwituję odbiór pieniędzy ' + podpis ( nie pisałem
    > za co ).
    > A jest coś takiego jak ustna umowa? Bez świadków?

    Wracając do samego początku: kto jest teraz prawowitym właścicielem
    samochodu?

    --

    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2008-01-30 21:16:06
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > Wracając do samego początku: kto jest teraz prawowitym właścicielem
    > samochodu?
    >
    > --
    >
    > Pozdrowienia

    Masz umowe kupna ?jesteś włascicielem
    Masz dokumenty-
    Koledze zostawiłeś na chwile auto co nie chce ci oddać z
    parkingu/komisu?
    Ja bym wezwał policje.

  • 6. Data: 2008-01-30 22:32:40
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    BETON wrote:

    > Ja bym wezwał policje.

    Ja się tylko pytałem. Myślę, że to nieco przesadzona reakcja na moje
    pytanie skierowane do wątkotwórcy. ;-)

    PS. Tnij sygnaturki

    --

    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2008-01-31 01:59:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pilex" <L...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    Trzymać się wersji wynikającej z dokumentów. Wstawiłeś samochód do komisu.
    Komis samochód sprzedał i tobie pieniądze wypłacił. Samochód jest nabywcy,
    który go od komisu zakupił, którego Ty nie znasz.