  • Data: 2022-10-09 09:23:41
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu osobowego -śmierć współwłaściciela
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-10-09 o 08:37, m4rkiz pisze:

    > Jeżeli już chcesz kombinować to wykombinuj zagubioną umowę darowizny lub
    > sprzedaży jego części na siebie - chociaż tu z kolei grozi 200-1000 za
    > nieprzerejestrowanie. Nie wiem jak jest traktowane nie wykreślenie
    > współwłaściciela.

    Zaraz się obudzą, że coś jeszcze musi zmarły podpisać i będzie zonk.
    To już lepiej zaryzykować pójcie do urzędu i oznajmienie, że zmarł
    współwłaściciel i chcesz go wykreślić. Zobaczysz co Ci powiedzą.
    Albo poproszą o akt zgonu i go wykreślą albo będą stawiać takie
    schody jak tu wszyscy opisują.
    Ale raczej stawiam na piętrzenie trudności, bo w urzędach, to nie lubią
    jak im potem ktoś zarzuci, że czegoś niedopatrzyli.
    Mnie kiedyś nie chcieli zarejestrować auta, bo nie było oświadczenia
    zbywcy, że zapłaciłem i musiałem donosić jakieś przysięgle tłumaczone kwity.