  • Data: 2022-10-07 10:51:01
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu osobowego -śmierć współwłaściciela
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Oct 2022 17:53:45 +0200, Marek wrote:
    > Jestem współwłaścicielem samochodu który chcę sprzedać. Drugim
    > właścicielem był mój Tata , który zmarł w tym roku. Tata był wymieniony
    > na dowodzie rejestracyjnym auta, z tyłu, jako współwłaściciel.
    > Czy mogę sprzedać bez problemu taki samochód, czy muszę najpierw zmienić
    > jego status prawny ?
    > Jeśli tak, to jak najszybciej to zmienić?

    Pewnie sie nie da. Samochod jest spadkiem, i moze miec teraz wielu
    wlascicieli. Żona, inne dzieci.

    Co prawda kiedys tam slyszalem, jak to mąż zapisal samochod kochance,
    a żona go sprzedała za 100 zł, ktore kochance wysłała bezzwłocznie.
    Kaczka dziennikarska, czy nie takie cuda nasze prawo widziało?

    Jestes jedynym spadkobiercą? To moze da sie zalatwic relatywnie
    szybko, a inaczej - raczej potrwa. A nasze urzedy fuszerki prawnej
    raczej nie przepuszczą. I chyba nawet upowaznienie od innych
    spadkobiercow nie pomoze.

    No chyba, ze jakiemus Ukraincowi sprzedasz, on wywiezie i problemow
    mial nie bedzie.

    J.