  • 1. Data: 2006-05-14 14:16:36
    Temat: Sprzedaż samochodu a dane osobowe
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    Mam podobną sytuację jak kilka postów niżej.
    Chce sprzedac smochód. Samochód jest zarejestrowany na mnie. Jakiś czas temu
    zmieniłam nazwisko ale nie zmieniałam danych w dowodzie rejestracyjnym
    (czysta oszczędność ;) )
    Czy mogę sprzedać samochód bez problemu ewentualnie dołączając dokumenty
    potwierdzające zmianę danych, udowadniające, że ja to ja?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-14 15:13:47
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a dane osobowe
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "mfy" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mogę sprzedać samochód bez problemu ewentualnie dołączając
    > dokumenty potwierdzające zmianę danych, udowadniające, że ja to ja?
    Ta oszczędność może trocę kosztować

    abul

  • 3. Data: 2006-05-17 19:48:42
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mfy" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Ta oszczędność może trocę kosztować
    >
    > abul

    Nie ma zadnych problemow . Wlasciciel sie nie zmienil, jedynie nazwisko -
    dowod osobisty wystarczy. Na dowodzie rejestracyjnym i tak jest PESEL, do
    porownania z osobistym.

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 4. Data: 2006-05-18 17:11:38
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    > Nie ma zadnych problemow . Wlasciciel sie nie zmienil, jedynie nazwisko -
    > dowod osobisty wystarczy. Na dowodzie rejestracyjnym i tak jest PESEL, do
    > porownania z osobistym.

    Rzeczywiście, nie było problemów :-)

  • 5. Data: 2006-05-31 12:28:31
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Ta oszczędność może trocę kosztować
    >
    > abul

    no pewnie, caly majatek zapewne...
    wracaj do pisakownicy dzieciaku, to kolejny watek w ktorym udowodniles ile
    warte twe rady

    grzess