  • 1. Data: 2006-05-14 15:10:42
    Temat: Podszywanie - prawdopodobienstwa rozpoczecia sprawy
    Od: "Piotrek" <s...@w...pl>

    Czy jezeli z mojego komputera ponad 2,5 roku temu zostal wyslany mail na
    moje konto z "podrobionej" skrzynki o tresci:

    "UWAGA UŻYTKOWNICY!

    xxxdostawcaxxxx pragnie poinformować o istnieniu możliwości zakupu
    komercyjnego konta e-mail w atrakcyjnych cenach. Abonament roczny już od
    15PLN*, abonament wieczysty - od 150PLN*

    Zapraszamy do odwiedzania naszych stron:

    http://www.PRAWDZIWY-ADRES-DOSTAWCY.pl

    Z poważaniem,

    Andrzej Breutman
    Internetowe Biuro Obsługi XXXXXXXX
    B...@x...pl"

    i przez jakis czas istnialo przekierowanie poczty z skrzynki (nieuzywanej
    juz pozniej) na moj adres i teraz operator blokuje mi moja skrzynke (tamta
    pewnie tez, nie wiem, bo nie ja ja zakladalem i nawet hasla nie znam), to
    czy JA mam sie czegos obawiac?

    Mail co prawda wprowadzal w blad, bo taka oferta IMO nie istniala, ale
    jedyne co moglo sie wydarzyc, to osoba nabrana mogla wejsc na strone
    dostawcy i przekonac sie o ofercie prawdziwej.

    Do mojego konta logowalem sie ciagle, do konta "lewego" zalogowal sie pare
    razy moj 'sasiad', z mojego komputera.

    W miedzyczasie rozwiazalem umowe z moim dostawca internetowym.

    Podsumowujac, czy jesli NIKT nic nie stracil, a jedynie max. 3 osoby (ja,
    Narzeczona, znajomy), ani NIKT nie odniosl zadnych korzysci, to czy mam sie
    czego obawiac jako uzytkownik mojego konta i komputera, z ktorego 2,5 roku
    temu zostal wyslany felerny mail.

    --
    --== Piotrek anty!dol ==--
    **## gg: 74 16 74 ##**

  • 2. Data: 2006-05-14 15:12:09
    Od: "Piotrek" <s...@w...pl>

    Piotrek rzecze co nastepuje.:
    > Podsumowujac, czy jesli NIKT nic nie stracil, a jedynie max. 3 osoby (ja,
    > Narzeczona, znajomy)

    ...a jedynie max. 3 osoby mogly sie nabrac, ale bez zadnych przykrych dla
    nich skutkow

    --
    --== Piotrek anty!dol ==--
    **## gg: 74 16 74 ##**