    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż prawa do miejsca parkingowego
    Date: Wed, 13 Jul 2011 16:59:01 +0200

    W dniu 2011-07-13 16:49, Janusz pisze:

    > Chcę sprzedać prawa do tego miejsca, co napisałem w poście

    Ależ Ty nie jesteś właścicielem tego miejsca tylko użytkownikiem/najemcą
    (podobnie jak mieszkania). Tak samo jak tego mieszkania nie możesz
    sprzedać, tak samo nie możesz sprzedać prawa do miejsca parkingowego.
    Tym bardziej, że ono przynależy do konkretnego mieszkania. Witek ujął to
    krótko, ja Ci to rozpisałem, mam nadzieję że zrozumiałeś.
    Jedyne co możesz to się dogadać nieoficjalnie na odstępne za użytkowanie
    miejsca w czasie kiedy zajmujesz mieszkanie do którego przynależy.

    --
    MZ