  • Data: 2004-09-14 22:48:54
    Temat: Re: Sprzedaż oprogramowania czy licencji
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepis na bułkę i program komputerowy to spisy poleceń, rozjaśniło
    > Ci się? Można sprzedać autorski przepis na pierniki pod warunkiem, że
    > kupujący nie będzie piekł więcej niż 100szt. w Pcimiu G., i tylko na
    > Św. Józefa bez prawa do dalszej odsprzedazy?
    > PS. Mam nadzieję, że inni widzą różnicę... ;)

    Sprzedać to i można.
    Ale nie podlega to prawu autorskiemu i kupujący może bez stresu wypiąć
    się na takie wymysły sprzedającego.

    Wracając do tematu - tak samo jak sprzedawca płytki DVD nie może udawać,
    że sprzedaje licencje na oglądanie filmu tak samo sprzedawca softu nie
    może świrować, że sprzedaje licencję na używanie programu.
    Bo takich licencji po prostu nie ma.

    pozdrawiam
    Arek

    --