eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość - zmiany › Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
  • Data: 2011-08-11 15:39:23
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość - zmiany
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:j1qvdq$32q$1@news.dialog.net.pl... >Użytkownik "mvoicem"
    > <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:4e40f327$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...
    > > > Z jednej strony z sensem, bo dla klienta towar+wysyłka to komplet.
    > >
    > > A wg. mnie właśnie bez sensu i niesprawiedliwie dla sprzedawców.
    > > Jak klient się rozmyśli, albo mu się coś po prostu niepodoba, albo
    > > inny błahy powód to sprzedawca jest w plecy z nie swojej winy.
    >
    > Ze swojej - oszczędził na realnym sklepie, postanowił mieć mniejsze
    > koszty i sklep wirtualny - więc ma inne koszty z tym związane. Nie
    > ma tak dobrze, żeby coś miało wyłącznie plusy.
    >
    > W normalnym sklepie klient może sobie obejrzeć towar, wypróbować go
    > zazwyczaj, więc ma podstawy do stwierdzenia, że taki mu odpowiada.

    I jak mu się nie spodoba, to sprzedawca w sklepie "stacjonarnym" mu
    musi oddać kasę za dojazd do sklepu?

    Bo do tego sie sprowadza zwrot kosztu wysyłki do klienta w przypadku
    sklepu internetowego.

    Bzdurny przepis.

    Inna sprawa że chyba ma on na celu ukrócenie praktyk niektórych sklepów
    które znacząco zawyżają koszty wysyłki. Ale w takiej sytuacji
    wystarczyłoby ograniczyć ten koszt wysyłki ponoszony przez klienta do
    wysokości którą faktycznie fakturami może wykazać sklep internetowy.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1