    From: <t...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz na allegro wlasnego wyrobu
    Date: Mon, 13 Sep 2004 17:05:43 +0200

    > lub posiadajac taka dzialalnosc zarejestrowana ale jako cos
    >

    > tak, ale to chyba trzeba zglosic w odpowiednim miejscu.

    A jakto jest z dzialalnoscia gospodarcza w takim przypadku. Np. jestem
    malarzem, maluje ludziom portrety i je sprzedaje. Skoro musze miec
    dzialalnosc gospodarcza to ile musze placic i co jaki czas? Zakladamu tutaj,
    ze portrety maluje np. tylko w lecie, bo w zimie ludziom sie nie chce
    pozowac do portretu, bo za zimno. Czy wowczas musze placic jakas okreslona
    sume kazdego miesiaca czy jakis procent od sprzedanej pracy?

    Pozdrawiam,
    Talthen