    From: Klara Bemol <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania a nadpłata w administracji
    Date: Wed, 18 Jul 2007 11:34:45 +0200
    Sender: h...@x...jgora.dialog.net.pl

    miklo napisał(a):
    > Cześć,
    >
    > W zeszłym roku sprzedałem mieszkanie (w grudniu). W maju tego roku
    > zadzwoniła do mnie pani z byłej administracji (zarządca prywatny)i
    > powiadomiła mnie, że nadpłaciliśmy ponad 600zł (m.in. za wodę).
    > Poprosiła o podesłanie mailem namiarów na nowy adres + nr konta imiała
    > podesłać papierowe rozliczenie oraz pieniądze.
    >
    > Od tamtej pory cisza. Tzn. coś mącą. Mam wrażenie, że się "palnęli" i
    > zwrot zrobili nowemu właścicielowi mieszkania. I mam pytanie: czy są
    > jakieś podstawy do walki o te pieniądze (są mi akurat potrzebne)- w
> [...]

    myśmy mieli w umowie notarialnej zastrzeżenie, że ewentualne zwrotyze
    spółdzieli (niedopłaty) idą na rzecz byłego właściciela

    w spółdzielni po rozliczeniu ciepła, poprosiłam o dwie kartki - dla
    poprzednich włascicieli za to, co oni płacili, a dla nas za to, co my i
    tyle, co wyliczyła spółdzienia, otrzymali