    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz dzialki - na raty - umowa notarialna
    Date: Tue, 18 Jan 2005 12:44:39 +0100

    Mariusz Wojciechowski wrote:

    > A jak wylada sciaganie takiegho dlugu, musze isc do sadu ?? Czy do
    > komornika ??
    > ile to trwa ?? Mam szanse na odzyskanie calosci czy musze zaplacic cos
    > komornikowi ??
    >
    > pozdrawiam

    sciagniecie dlugu zawsze trwa..
    Wszystko zalezy jak bardzo sie boisz
    jak bardzo potrzebujesz "kasy".

    Moze czlowiek wziac kredyt w banku i zaplacic calosc,
    ale to kosztuje...
    KAZDE zabezpieczenie przed ryzykiem jakos kosztuje.
    I moze dla kupujacego transakcja stac sie nieoplacalna.

    W umowie mozna dosc duze odsetki za zwloke zapisac,
    a czlowiekowi z dzialka trudno bedzie uciec..
    (zwlaszcza jesli zapiszecie to w hipotece)

    Jak uwazasz..
    Pogadaj z Panem Notariuszem
    Bierze niezla kase, wiec Ci w ramach tego doradzi.

    Boguslaw