eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca nie chce przyjac sprzetu do naprawy - pomocy! › Re: Sprzedawca nie chce przyjac sprzetu do naprawy - pomocy! [!]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedawca nie chce przyjac sprzetu do naprawy - pomocy! [!]
    Date: 6 Oct 2003 14:53:21 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 50
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <blrmcr$bmc$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1065444801 8506 192.168.240.245 (6 Oct 2003 12:53:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Oct 2003 12:53:21 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.69.77.253, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 4.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:168592
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:
    > > W takiej sytuacji to chyba najlepiej wyslac kurierem (szybciutko) lub
    poczta za
    > > potwierdzeniem odbioru.
    >
    > ano wlasnie, jest przeciez taka mozliwosc, ze sprzedawca mi powie, ze on
    > nic nie podpisze i nic ode mnie nie przyjmie (sprzetu tez nie) - co
    > wtedy? A jak wysle kurierem, to nie odbierze paczki.. Moze sie tak
    > zdarzyc, co wtedy?

    az trudno uwierzyc w taka wolna amerykanke ;)
    Troche mi to przypomina skecz Monthy Pythona z papuga...ale ta papuga jest
    niezywa - to raczej ex-papuga...na co sprzedawca, a skad ona tylko spi!...to
    dlaczego jest przybita do patyczka? itd itd... ;)

    no coz, jak juz napisalem wczesniej, sprzedawca powinien wytlumaczyc sie na
    pismie, dlaczego nie ma zamiaru uznac reklamacji. Skoro jest strona umowy kupna
    sprzedazy i podpisywal gwarancje, niech zatem teraz podpisze papier, na ktorym
    tlumaczy dlaczego jej nie uznaje. O ile sie nie myle powinien rowniez podac
    podstawe prawna dla takiego, a nie innego dzialania.

    A systuacja faktycznie troche chora...a co by bylo, jakby pol roku po kupnie
    nagrywarki box okazalo sie, ze plyta dolaczona do setu w ogole nie dziala i nie
    da sie na nia nagrac? Myslisz, ze reklamacja zostalaby uznana? Niby plyta jest
    czescia skladowa setu, ale to chyba nie dla plyty nabywales nagrywarke.
    Musialbys przywiezcz plyte razem z nagrywarka? Sam juz nie wiem...

    Pomysl z ostanich kilku sekund - mozesz zawsze powiedziec, ze dzialales zgodnie
    z instrukcja, w ktorej zdaje sie jest krok po kroku napisane, jak nagrac swoja
    pierwsza plyte...no i ja po prostu nagrales ;) moze byc?
    A kabel dorzuc jakis IDE i audio i masz caly set gotowy do reklamowania ;)
    sprzedawca chyba nie udowodni ci, ze kable jakie wrzuciles do setu nie sa
    oryginalne, bo niby jak? tasmy w zeszlym roku mogly sie roznic od tegorocznych.

    A wracajac do kwestii samej gwarancji - napisales, ze kupiles sprzet w zeszlym
    roku, a termin gwarancji konczy sie za 7 dni...ale w jakis sposob?
    No bo czym sie roznia wersje box od oem? Czy dla samego pudelka (np. procki)
    oplaca sie zaplacic ok 10-20% wiecej niz za wersje oem? Chyba nie...
    Wersje box posiadaja dluzsza niz rok (2 lub 3 lata) gwarancje. Zatem nie
    rozumiem, dlaczego na nagrywarke dostales tylko rok gwarancji.

    pozdrawiam i powodzenia zycze ;)
    d.

    ps. jakby mi taki kmiot wciskal kit, ze nie przyjmie towaru "bo nie" to chyba
    bym nie wytrzymal i mu po prostu po mordzie nakladl


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.10.03 12:58
  • 06.10.03 18:36 scream

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1