    From: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprostowanie, uzupelnienie protokolu z rozprawy
    Date: Fri, 11 Mar 2005 10:46:42 +0100

    Johnson wrote:
    > Zastanawia mnie jak możesz twierdzić że sędzia nie radzi sobie z
    > procedurą skoro sam jej nie znasz. To śmieszne.

    1) Mam powody i dowody na poparcie takich twierdzeń np. w postaci
    postanowień jakie wydaje w sprawie. Niestety, mnie to wcale nie śmieszy.
    2) Ja nie jestem sędzią, a nawet prawnikiem i znać się nie muszę,
    natomiast od sędziego oczekuję bardzo wysokich kompetencji.
    3) W TVN był kiedyś emitowany program "Usterka". Proponuję byś wyjaśnił
    im, że nie mają racji krytykując "fachowców", bo sami się nie znają na
    naprawie samochodów, lodówek, różdżkarstwie itd.