    From: Janusz Kołecki <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawy związane z OEM'em
    Date: Thu, 07 Oct 2004 23:03:46 +0200

    Dnia 04-10-04 23:35, Użytkownik Arek napisał:
    > Dnia 2004-10-04 21:00, mały rzecze:
    > http://www.sti.org.pl/oem.htm

    Hi, hi, mało nie padłem ze śmiechu.
    Takie "Wezwanie" do Microsoftu to każdy sobie może napisać.
    Żeby tak było jak sobie pobożnie wszyscy życzą licencja OEM musiałaby
    zawierać np. niedozwolone klauzule - a tego co wiem tak nie jest.

    Zresztą - często się pisze "interpretacja prawników Microsoft" w
    wyjaśnieniach szczegółów licencji.

    Jak napiszę program i sprzedam go pod warunkiem, że ktoś będzie przed
    każdym uruchomieniem tańczył rumbę, to ten ktoś się albo zgadza na to -
    stosuje się do umowy, albo nie i nie kupuje.

    A może się mylę ????
    pzdrw
    jk