    Subject: Re: Sprawdzenie stanu prawnego działki ROD
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 27 Nov 2019 20:49:45 +0100

    W dniu 26.11.2019 o 23:47, Queequeg pisze:

    > Zamierzam kupić prawo do korzystania z działki na ROD. W umowie jest
    > zapis, że znany jest mi stan prawny działki.
    > Stan prawny nie jest mi znany. Jak można ten stan prawny sprawdzić
    > i w sumie to o co chodzi -- o zadłużenie, o ewentualnego komornika?

    Z ROD jest tak, że żądzą się swoimi osobnymi prawami. Nie podpisał bym
    takiej umowy. Niech facet w umowę wpisze, że jest wyłącznym
    właścicielem. jeśli na działce jest domek, to zażądał bym odpisu
    zgłoszenia, chyba, ze na daną alta nę nie jest wymagane, bo później moze
    się okazać, ze będziesz na swój koszt musiał to rozebrać jako samowolę
    budowlaną. Tak, czy siak podszedł bym do Zarządu i upewnił się, o co
    chodzi z tym stanem, bo to takie trochę niepokojące.

    --
    Robert Tomasik